Přestože by se mohlo zdát, že internet a technologie vůbec jsou všemocné, i propagace mimo digitální prostor v tzv. offlinu může přinést kýžené plody. Svět je veliký a možnosti, jak inzerovat nabízenou nemovitost jsou takřka neomezené. Díky mnohaleté praxi, kterou s inzerováním realit máme, jsme schopni zvolit pro vaši nemovitost nejvhodnější typ reklamy. Při vyhodnocování bereme v potaz faktory jako jsou například lokalita, ve které se objekt nachází, nebo cílová skupina, kterou má reklama zasáhnout.
Offlinová propagace realit v nabídce tak může probíhat například prostřednictvím novinových článků a reklam v tištěných médiích. Použitím této metody se pak zajistí výrazně větší dosah reklamy. Pokud je na začátku správně zvolena cílová skupina a jí je uzpůsoben také výběr periodika, ve kterém se reklama objeví, úspěch je takřka zaručen.
Zapomenout nesmíme ani na staré dobré letáčky a informační brožurky. Jejich výroba je poměrně levná a distribuce jednoduchá. Stačí je vystavit na frekventovaných místech, jako jsou kavárny, obchody či jiné podniky, a to by v tom byl čert, aby se kupec nenašel.
Výčtem způsobů inzerce, bychom mohli pokračovat ještě dlouho, gró naší práce jsou však především lidé samotní. Během podnikání v realitách se nám podařilo vytvořit širokou síť kontaktů. Mezi ně můžeme nemovitost vypustit a zajistit, aby se povědomí o ní rozšířilo mezi co nejvíce potenciálních kupců. Bude-li to třeba, jsme schopni zajistit propagaci nemovitosti u spolupracujících finančních zprostředkovatelů, čímž se okruh možných zájemců rozroste o velice zajímavé počty díky zařazení klientů se schválenými hypotékami.